Sunday, May 10, 2009

Selamat Hari Ibu




Salam 'alaik...
Selamat hari ibu...wahai ibuku!
Serba salah rasanya utk menulis...
Bagaikan
x de benda yang perlu dinukilkan...
x de suara utk mengungkapkannya...
x de deria yang membolehkan utk dirasa...

Apa yang hebat sgt...?
Apa yang perlu dibanggakan...?
Apa lagi yang perlu dinukilkan...?

Tiada perbandingan...noktah!
Engkau sgt sempurna untukku....Teramat sempurna...
Cuma adakah aku seorang anak yang sempurna untukmu....?

Terima kasih...
Halalkan...
Maafkan aku atas segalanya... Oh, ibuku...

6 comments:

Alone said...

terima kasih ibu. tanpa mereka siapalah kita =)

http://aloneinhome.com

neem said...

love u, mama.

love u, umi!

Azah said...

selamat hari guru la plak...

ANIS NAWWAR said...

engkau seorang anak yang sempurna zulagil...aku tahu...kau sangat menyayangi ibumu.cuma sekadar ini..aku amat terasa...dikau meninggalkan aku begitu sahaja..tiada khabar tiada berita.tiada pesanan...masih kawankah aku pada engkau...zulagil...sangat misterinya engkau di kala ini...masih lintaskah di fikiran engkau?anis nawwar bt mohd abu hanipah?atau sudah lama ditanam hidup2?begitu marh agaknya engkau pada aku...aku tau aku kasar...tulis emel bukan2..pastu agak emngada-ngada la..tapi tak sangka ek..medan kita serupa.kau kat ipda aku kat iptaa..semoga ada masa antara kita nanti..semoga ada pertemuan yg tak dijangka..eh...kau semakin berisi la...hati dah senang agaknya..dah tak macam dulu...dulu kurus...tapi sweet tetap ada...aku tau aku salah zul...berula daripada gambar tak bertamadun aku masa kau sekolah sains dulu...mafkan aku la..aku tak tau plak kai ni jenis yg begitu..agak alim...stay la mcm tue smpai bila2..jgn berubah ek....aku suka tengok kau sekarang nie...aktif nampaknya...ada bakat kepimpinan nampaknya...jgn tunggu lagi..serlahkan semua tu..jgn jd macam aku nie...dok sorang2 dr dedulu lagi...apa2pun kau nak contact aku...ni emel aku..kalau kau sudi xul...anis.nawwar@gmail.com

DzuLagiL said...

to Alone...
kasihnya ibu hingga ke syurga...

to naem
sygilah ibumu berterusan...

to Azah
slmt hari guru jugak...

DzuLagiL said...

to ANNIS NAWWAR

sekadar insan biasa...
perjalanan hidup masih lg jauh...
tiada siapa yg sempurna...
diri nie pun byk sgt kelemahan...
terlalu byk sehingga sampai x sedar kelemahan sendiri...
x de benda pun yang boleh dibanggakan...
sekadar suatu perkongsian...
teruskan perjuangan....
moga2 kita semua dipermudahkan...