Wednesday, October 15, 2008

MiGGu SuKaN kat IPDa...



antara member-member se"team" hoki.....



salam lebaran,

13-16 Okt ipda ada gak wat karnival sukan...
byk game yg dipertandingkan misalnya, bola sepak, bola tampar, hoki, bola jaring...dll
wat pertama kalinya aku duk main hoki...
x pernah pun aku main hoki...
dulu kat sekolah pun aku cuma main kriket, bola tampar, basketball, catur...
or ape-ape jer ar permainan ngan tangan....
kalau bab-bab permainan dgn kaki nie yg payah ckit nie...
semalam gak aku ade main bola sepak 9 sebelah...
kira enjoy ler gak....dpt gak kuar peluh...
tp, yang bestnya semua game aku kalah....
asyik telur ayam jer...
well, firsttime ler kononyer... (jawapan skeptikal...)

teringat main guli time kecik-kecik dulu...
haha...ade kaitan ker?


p/s : apa-apa pun setiap pasukan perlu ada semangat kesukanan. Jgn ada sikap mementingkan diri. Korang pun tau apa kesannya...tepuk dada tanyalah minda, tepuk dahi lu pikir ler sendiri....

2 comments:

Lavender Pelangi said...

hoho...ko maen gak ke sport2 nyh..
patah tgn lg skali bru tau..haha..

DzuLagiL said...

salam...
aiseh, kan aku ckp..
firsttime aku main hoki...
sejak patah tgn tu...
dah jarang main....