Wednesday, June 17, 2009

Rokok & Surah Yasin



Salam 'alaik.
mungkin ramai yang sudah melihat video ini di Youtube
sekadar berkongsi...

kalaulah perkara ini benar-benar berlaku....

13 comments:

naqiubex said...

Bagusnya kalau ia benar benar berlaku... Benci rokok!

d-raSt said...

kenapa kt malaysia x disiarkan iklan2 seperti ini??

Att Ashburn said...

duh..
orang tu pun naik blur..
haha..iklan yg bagus!

♥ ieRa♥ said...

wah...bagus gak camni..siar dlm TV Malaysia

khairuLAzwan said...

tak hisap rokok berasap tu..

ツ HeY-Yo-TecH GuRLz ツ said...

nice!

ツ HeY-Yo-TecH GuRLz ツ said...

nice! haha

Sekeping Hati said...

tula.. tau tak per.. huhu.. bagus tol iklan ni

DzuLagiL said...

to naqiubex...
sama gak...
anti-rokok...!

to d-raSt
mgkin pemikiran kita masih agak jumud lg...? mungkin

to Att Ashburn
skadar suatu perkongsian,
terima kasih...

to ♥ ieRa♥
kalaulah perkara ini benar-benar berlaku....
mudah-mudahan...

to khairuLAzwan
jgnkan x hisap rokok berasap jer...
rokok terbakar, bengkok, murah, mahal dll...apa-apa yg mmg dikategori sbb rokok...
patut di'banned'kan...

to ツ HeY-Yo-TecH GuRLz ツ
suatu perkongsian...

to Sekeping Hati
sbnrnya, byk lg iklan anti rokok kat youtube tue...
agak menarik gak ar..

░♥si lampu neon♥░ said...

heh memang mengerikan kalau betul2 jadi

neem said...

aku benci rokok!!

Rantong said...

Sekadar nasihat & peringatan sesama muslim.

Berhat-hatilah bilamana menulis blog. Tulis dengan ilmu & iman.

"Wahai orang-orang yang beriman, jauhilah kebanyakan daripada sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian daripada sangkaan itu berdosa, dan janganlah kamu mengintip, mencari-cari kesalahan dan keaiban orang, dan janganlah sesetengah kamu mengumpat sesetengahnya yang lain. Apakah seseorang daripada kamu suka memakan daging saudaranya yang telah mati? (jika demikian keadaan mengumpat) Maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. (Oleh itu, patuhilah larangan-larangan tersebut) dan bertakwalah kamu kepada Allah, sesungguhnya Allah Penerima taubat lagi Maha Mengasihani. " (Al Hujurat ayat 12)

View Profile: Rantong™

DzuLagiL said...

to ░♥si lampu neon♥░,
betul... betul... betu...!

to neem,
belia benci rokok

to Rantong
terima kasih atas perkongsian tersebut...
hargai sgt...